Այս տարի ես շատ բաներ սովորեցի քիմիայից:
Ես մանրամասն գիտեմ թթվածնի, ջրածնի և ջրի մասին:
Ես կարողանում եմ լաբորատորիայում ստանալ ջրածին և թթվածին:
Կարողանում եմ կատարել ռեակցիաների հավասարեցում և ռեակցիաների կազմում:
Կարողանում եմ ռեակցիաները տարբերել իրարից ըստ տեսակի:
Կարողանում եմ հայտանյութերով պարզել իմ առջև դրված նյութի տեսակը:
Կարողանում եմ հաշվել նյութի մոլային և մոլեկուլային զանգվածը:
Կարողանում եմ օգտվել քիմիական տարրերի պարբերական համակարգից:
Կարողանում եմ ճիշտ օգտվել լաբորատորիայի սարքավորումներից:
Կարողանում եմ լուծել խնդիրներ և կատարել հաշվարկներ:
Կարողանում եմ տարբերել աղերը, թթուները և հիմքերը իրենց բանաձևերով:
Հեղինակ՝ Սիրանուշ Ասատրյան
Մասնակցեցին՝ Գոհար Հովհաննիսյանը և Լիանա Մնացականյանը
Ես կարողանում եմ.
Ես կարողանում եմ օգտվել երկրաչափական գործիքներից՝ կարկինից, անկյունաչափից և ուղղանկյուն քանոնից: Նրանց միջոցով գծում եմ խնդիրներին վերաբերվող գծագրեր, իսկ գծագրերի օգնությամբ լուծում խնդիրները:
Ես կարողանում եմ լուծեր խնդիրներ տարբեր բազմանկյունների վերաբերյալ՝ զուգահեռագիծ, քառանկյուն, շեղանկյուն, քառակուսի, սեղան և եռանկյուն: Լուծում եմ խնդիրներ նաև տարբեր բազմանիստերի մասին՝ զուգահեռանիստ, ուղղանկյունանիստ, խորհանարդ, պրիզմա և բուրգ:
Կարողանում եմ լուծել նաև շրջանագծի մասին խնդիրներ:
Կարողանում եմ կիրառել այդ երկրաչափական պատկերները բնորոշող տարբեր հայտկանիշները: Գիտեմ Թալեսի թեորեմը (հատվածի հավասար մասերի բաժանումը), եռանկյան չորս նշանավոր կետերը (միջնագծերի, կիսորդների, բարձրությունների և միջնուղղահայացների հատման կետերը), շրջանագծի կենտրոնային և ներգծյալ անկյունների հատկությունները, շրջանագծին ներգծյալ և արտագծյալ քառանկյունների հատկությունները, շրջանագծի շոշափողի հատկությունը, շրջանագծի կառուցումը երեք կետերով (որոնք չեն գտնվում մի ուղղի վրա):
Я умею рассказывать своими словами просмотренное видео, фильмы
Я умею писать мое мнение о прочитанном тексте
Я умею делать упражнения из нашей книги.
Я умею и люблю читать по-русски. Сейчас я читаю "Маленький ослик Марии" Зехлин Гунхильд.
Ես կարողանում եմ
Ես կարողանում եմ լուծել երկու անհայտով երկու առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգեր տեղադրման եղանակով, գործակիցների հավասարեցման եղանակով և գրաֆիկական եղանակով:
Կարողանում եմ լուծել, նաև, երեք անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգեր, կիրառելով Գաուսի մեթոդը:
Կարողանում եմ լուծել խնդիրներ առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգեր կազմելու օգնությամբ:
Կարողանում եմ հանրահաշվական կոտորակները ընդհանուր հայտարարի բերել, կատարել նրանց հետ թվաբանական գործողություններ և գիտեմ կոտորակների հատկությունները:
Ես կարողանում եմ կիրառել ամբողջ ցուցիչով աստիճանի հատկությունները:
Կարող եմ ձևափոխել և պարզեցնել ռացիոնալ արտահայտությունները հետևյալ ձևերով. նման անդամների միացում, ընդհանուր անդամի դուրս բերում փակագծից, տարբերության կամ գումարի քառակուսու և քառակուսիների տարբերության բանաձևերի օգտագործում, ինչպես նաև, տարբերության կամ գումարի խորանարդի և խորանարդների տարբերւթյան բանաձևերի օգտագործում:
Կարողանում եմ ապացուցել երկու ռացիոնալ արտահայտությունների հավասարության նույնական լինելը: Գիտեմ որոշել հավասարման փոփոխականների թույլատրելի արժեքների բազմությունը:
Կարողանում եմ լուծել վարժություններ պարբերական տասնորդական կոտորակներով և անվերջ ոչ պարբերական տասնորդական կոտորակներով:
Իմ լուծած լրացուցիչ Խնդիրները:
Կիսամյակի ընթացքում իմ բլոգում տեղադրել եմ 65 նյութ, որոնցից 35՝ մայրենիից:
This year I learn a lot of things. I wrote many compositions, did translations.
So I can: