Նոյեմբերի 6-11
Առաջարկում եմ կարդալ
Քեթրին Մենսֆիլդ «Երանություն»
Սինյիտիրո Նակամուրա «Դղյակ տանող ճանապարհը»
«Իսահակյանի արձակը» -քննարկում: «Երջանկության
իմաստը»,«Անհաղթ
խալիֆան» և «Շիդհարը»
Կաարդալ, կարծիք-վերլուծություն գրել, հիմնավորոլ ասելիքը:
Նախագիծ «Մուշեղ Գալշոյան»
«Սպասում», «Մամփրե արքան»,«Դավոն»
Դիտե՛ք «Մուշեղ Գալշոյան» «Մուշեղ Գալշոյան» ֆիլմը, գրավոր վերապատմե՛ք:
Ունկնդրե՛ք «Դավոն» հեղինակի ընթերցմամբ: Փորձե՛ք հատվածներ կարդալ և ձայնագրել:
- Ի՞նչ ես կարծում՝ «Կանչը» ինչի՞ մասին է, ինչո՞ւ ես այդպես կարծում:
- Պատմվածքը, քո կարծիքով, ինչո՞ւ է «Կանչը» վերնագրված, խոսքը ի՞նչ կանչի մասին է:
- Դո՛ւրս բեր պատմվածքի քեզ հատկապես դուր եկած հատվածները և բարձրաձայն կարդա՛ դասարանում:
- Ծանոթացե՛ք Մուշեղ Գալշոյան գրողին, ընտրե՛ք որևէ պատմվածք, կարդացե՛ք:
- Կարդացած պատմվածքը բանավոր ներկայացրե՛ք դասարանում:
- Փորձե՛ք վերլուծել պատմվածքը: Դժվարանալու դեպքում՝ գրավո՛ր վերապատմեք:
Ուսումնական ճամփորդություն Մուշեղ Գալշոյանի թանգարան-հուշահամալիր:
<<Կանչը>> վերլուծություն
https://siranush.jimdo.com/2017/11/12/%D5%A3%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-%D5%B6%D5%B8%D5%B5%D5%A5%D5%B4%D5%A2%D5%A5%D6%80/
Նոյեմբերի 13-18
«Ճանաչենք մեր մեծերին»
Մխիթար Սեբաստացու գրական ժառանգությունը
Ծանոթացեք մեդիափաթեթին, կարդացեք, ընտրեք մեկ նյութ, գրավոր վերապատմեք:
Մխիթարյան միաբանության կայքից փոքրիկ թարգմանություն արեք:
Մխիթարյան կաթոլիկ միաբանության հիմնադիրը: Գիտնականը, կրոնական և հանրային գործիչը:
Մխիթարյանների դերը հայ մշակույթում:
Մխիթար Սեբաստացի- աշխատությունները
Սեբաստացի «Բառգիրք հայկազյան լեզվի»
Սեբաստացու կյանքն ու գործունեությունը, աշխատությունները. կարդալ, մեկնաբանել, արտահայտել կարծիք, ֆիլմեր, լրացուցիչ հետազոտական աշխատանք:
Ուսումնական պարապմունքների ժամանակ արվող աշխատանք
Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք
https://siranush.jimdo.com/2014/11/06/%D5%B4%D5%AD%D5%AB%D5%A9%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%A2%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6/
https://siranush.jimdo.com/2017/11/17/%D5%AB%D5%B6%D5%B9%D5%BA%D5%AB%D5%BD%D5%AB%D5%B6-%D5%A7-%D5%A5%D5%B2%D5%A5%D5%AC-%D5%B4%D5%AD%D5%AB%D5%A9%D5%A1%D6%80-%D5%BD%D5%A5%D5%A2%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%AB%D5%B6/
Նոյեմբերի 20-25
Դանիել Վարուժան
Հայ ժողովրդի պատմական ճակատագրի արտացոլքը:
Մովսես Խորենացու «Վահագն»-ի և «Ձոն»-ի ինքնատիպ ոճավորումը:
«Եղեգան փող»-ի պատկերը, արտահայտչականությունը:
Հովվերգական սրտառուչ պատկերների պոեզիան. «Հացին երգը» :
Խուլիո Կորտասար «Փոքրիկ դրախտ» պատմվածքը:
Ընտրե՛ք այն միտքը, որը Ձեր կարծիքով ստեղծագործության մեջ արտահայտված գաղափարներից է:
Հիմնավորե՛ք Ձեր ընտրությունը:
Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում «Փոքրիկ դրախտ»:
Ցո՛ւյց տվեք ստեղծագործության գաղափարի կապը վերնագրի հետ:
Նոյեմբերի 25 — 02-12
Լեզու և խոսքի մշակույթ
Բառակազմություն և բառագիտություն:
Իմաստաբանություն: Համանուններ և հարանուններ:
Բառագործածության սխալներ
Հետազոտական աշխատանք
Հոմանիշները, համեմատությունները Վարուժանի ստեղծագործություններում։
Նամականու ձևի օգտագործումը Վարուժանի ստեղծագործություններում:
Write a comment